15 April 2013

nostalgia umpan lama test 1

testing2 umpan baru kat kolam seri cheeding

hening betul suasana kolam dipagi hari, walaupun dah lambat sebenarnya.. pukul 10 pagi baru sampai kolam...


umpan roti yang dah siap dicampurkan dengan  sos patin baru... campur sekali dengan pandan coconut
satu mata kepal dengan roti dan satu lagi cangkuk jer. senang ikan nak makan...


pacak-pacak.....


umpan ni dah diperap selama 2 jam...


hasil manis-manis harini. patin 3kg. perut dah boroi giler sebab 2 malam berturut-turut ada game... perut dah boroi macam ni pun masih sudi nak makan umpan........ 

walaupun cuma seekor, berbunyi gak mesin pancing aku yang dah lama tak beraksi. layan ikan sampai lembik...

1 ulasan:

semm chuky berkata...

mantaappp bozz.... kapan2 mampir neng blogku kang..
http://matakailindo.blogspot.com/
ijin copas artikel yg menarik y boz.. hehee
Salam MANCING MANIA
Thankz..

Loading...

pertanyaan dan borak borak pancing