14 Oktober 2009

Masalah teknikal.

Baru-baru ni saya kehilangan handphone saya. Dan yang tak best tu sim kad broadband saya pun sama-sama hilang. Jadi saya terputus hubungan dengan dunia web. Selama 3hari mencari dan akhirnya saya menjumpai semula handphone saya. Rupanya handphone saya berada di dalam laci almari. Mungkin anak saya yang letak disitu. Alhamdulillah segalanya masih dalam keadaan baik. Dalam 3hari tu saya terfikir bagaimana agaknya dunia saya tanpa internet. Mungkin saya masih pemancing yang dulu. Dan sudah pasti saya tak dapat nak berkongsi ilmu dan pengalaman dengan anda semua. Pemancing alaf baru memang perlukan alat bantuan seperti internet ni. Forum terutamanya banyak membantu. Ramai sifu-sifu yang sudi berkongsi ilmu. Terima kasih semua. Semoga murah rezeki.

Tiada ulasan:

pertanyaan dan borak borak pancing